Wednesday, December 16, 2009

Η υπεροχη ασιατική σαλάτα του Nintendo

Kαλημερούδια!! σας έλειψα? Έχω μέρες να φανώ και η αιτια είναι από την μια τα ζουζούνια που μου απορροφούν όλο τον ελεύθερο χρόνο μου και από την άλλη το καινούργιο μου απόκτημα, tο Nintendo wii Fit plus!! Δεν είμαι άνθρωπος του γυμναστηρίου οποτε ψάχνω για εναλλακτικές λύσεις. Άκουσα από πολλούς λοιπόν ότι το Wii fit είναι κάτι σαν Personal Trainer. και να σας πω κάτι? δεν έχουν άδικο! Είναι φανταστικό! Είναι τόσο καλοφτιαγμένο που σου κάνει κέφι να το χρησιμοποιείς συχνά. Έχει από Golf μέχρι Yoga! Μονο που παραέχει άποψη κατά την γνώμη μου... να όπως χτες το βραδυ που ανέβηκα στο Board και σαν πρώτο με ζύγισε..... η πρώτη κουβέντα που είπε ήταν.. "πάχυνες λίγο η μου φαίνεται? Νόμιζα ότι θες να χάσεις 3 κιλά!!!!" Τον κακό σου τον καιρό λέω!! Που χω μια βδομάδα να φάω σαν άνθρωπος!! Νομίζω ότι το "πείραξε" ο νίκος.. Ακούς εκεί!!

Σήμερα δεν θα χει έτσι και αλλιώς τι να πει εφόσον σήμερα είναι το χριστουγεννιάτικο party της εταιρείας και δεν έχω σκοπό να ανεβώ.. αύριο όμως , αφού καθίσουν τα πολλά Mohitos που έχω σκοπό να ρουφήξω σήμερα, e δεν μπορεί...θα πετάξει πάλι κάποιο πικρόχολο σχόλιο του στυλ "τα Mohitos σε μάραναν... τον άπαυτο σου που δεν χωράει στο παντελόνι τον είδες?!

Γι αυτό είπα σήμερα να μην φάω πολύ. Να κόψω τουλάχιστον από κει κάτι!

Έκανα λοιπόν για να πάρο μαζί μια φανταστική ελαφριά σαλάτα με Rice Noodles ασιατικού τύπου! Λίγο που την δοκίμασα χτες το βραδυ μου ήρθε να της ορμήξω!



Και ορίστε η συνταγή!!

Για τη σαλάτα
1 πακετάκι Rice Noodles
500 gr. γαρίδες βρασμένες και καθαρισμένες
1 ματσάκι φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα σε ροδέλες
1 ματσάκι κολίανδρο ψιλοκομμένο
80 gr. καβουρδισμένα φυστικιά

Για το Dressing

4 κουταλιές χυμό από limes
το ξύσμα από 1 lime
2 κουταλιές σπορέλαιο
1 κουταλια ζάχαρη
2 κουταλιές fish sauce
1 κουταλια του καφέ oyster sauce
1 chillis ψιλοκομμένες (Αφαιρέστε τα σπόρια για να μην γίνετε turbo)


Βράζετε τα μακαρονάκια σύμφωνα με τις οδηγίες και τα στραγγίζετε. Πλένετε με κρύο νερό και κόβετε με ένα ψαλίδι στο μέγεθος που τα προτιμάτε. Είναι δύσκολο να ανακατευτούν με τα υπόλοιπα υλικά αλλα και να φαγωθούν αν τα αφήσετε ολόκληρα.
Ανακατεύεται τα μακαρόνια με τις γαρίδες, τα κρεμμυδάκια, τα chillis και τον κολίανδρο.
Χτυπάτε όλα τα υλικά του Dressing και περιχύνετε την σαλάτα. Πασπαλίζετε με τα φυστικια. Αφήνετε για μιση ώρα να τραβήξει.

Τρώτε χωρίς τύψεις!!!

5 comments:

  1. Ωραία θα είναι! Χορταστική αλλά και ελαφριά! Εγώ θα πρόσθετα στο dressing και λίγο φρέσκο τριμμένο τζίντζερ!
    Ομολογώ πάντως ότι αρχικά το όνομα "η σαλάτα του Nintendo" μου κίνησε την περιέργεια!:-))

    ReplyDelete
  2. Kalhmeroudia! Loipon h alhtheia einai oti skefthka kai ego arxika na valo tzitzer mesa alal telika evala to ksysma apo ta limes kai den hthela na "peirakso" allo th geush! parolla auta thn epomenh fora tha to dokimaso :))

    ReplyDelete
  3. ...oso gia to onoma... to vrhka poly tairiasto :))
    Filoures!

    ReplyDelete
  4. πολύ ενδιαφέρουσα η σαλάτα σου...όσο για το wii fit καλα έκανα και δεν το πήρα..άκου εκεί να στην λενε και digital χαχαχα

    ReplyDelete
  5. Χαχα!!
    Πεντανόστιμη φαίνεται και ελαφριά! Εύχομαι το δεύτερο να το εκτιμήσει και ο wii αστυφύλακας!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails