Monday, January 11, 2010

Παρτυ γενεθλίων

Η χριστινούλα έχει σε μερικές μέρες γεννέθλια και μου ζήτησε πάλι κάτι το ξεχωριστό. Αν και φέτος δεν είμαι στις καλύτερες μου διαθέσεις θα της κάνω την χάρη μιας και μας έχει εντυπωσιάσει με το πόσο υπέροχη αδερφούλα μπορεί να είναι....όταν είναι στις καλες της..... Ψάχνω λοιπόν ιδέες και χρειάζομαι την βοήθεια σας!!!
Πέρισυ της είχα κάνει το πριγκιποπάρτυ... σας έχω πεί γι αυτό? Ήταν μεγάλη επιτυχία. Πέρα απο την τούρτα με την υπέροχη κρέμα βουτύρου και την γκαναζ σοκολάτας την οποία και κάλυψα με φοντάν και μπόλικα γκλίτερ, της έκανα και μια κορώνα απο Royal Icing. Δεν είναι πολύ γλυκούτσικια?










Φέτος λέω να μην της κάνω τούρτα αλλά Cupcakes. Και θα κάνω και μικρές νεραιδούλες επάνω που τόσο λατρευει. Όχι όμως από φοντάν αλλά από λευκή σοκολάτα.... έχω κατι πράγματα στο μυαλό μου αλλά ακόμα δε έχουν πάρει μορφή.... θα σας πώ όμως όταν θα είναι ώρα.
Cupcakes έκανα και το περασμένο πάσχα στην γιορτή του παιδικού. Δυστυχώς δεν έχω κρατήσει φώτο.... ήταν όμως καταπληκτικά.... με καταπρασινο frosting από φυστίκι και κουνελάκια απο φοντάν. Οι δασκάλες μου είπαν ότι εξαφανιστήκαν μέσα σε κλασματα δευτερολέπτων. Τα άλλα γλυκά μείναν ανέπαφα.
Τα αγαπημένα μου παραμένουν όμως αυτά με την γέμιση τιραμισού. Απλά κόλαση!!!!
Έχω τόσες πολλές συνταγές να σας δώσω που δεν μου φτάνει ο χρόνος. Γενικά προτιμώ τα Cupcakes από τα Muffins... Ta Frosting είναι βέβαια λίγο βαριά και δεν νομίζω να γινουν ποτέ μόδα στην Ευρώπη όπως στην Αμερική πχ παρόλλα αυτά όμως νομίζω ότι σε παιδικά πάρτυ είναι το καταληλότερο γλυκό......
Έκανα και μερικά ψευτο-cupcakes με σοκολάτα και γκαναζ σοκολάτας και τσίλι........


Συνταγές όχι σήμερα... σήμερα μόνο εικόνες......

Έλεγα πάντως να πάρω μπλουζάκια απλά και μαρκαδορους με γκλιτερ για υφασματα και να αφήσω τα κοριτσάκια να σχεδιάσει η καθεμία το δικό της μπλουζάκι........ Για να δούμε τι θα βρώ..... και ένα τραπεζομάντηλο σε κάθε περιπτωση όπου θα ζωγραφίσει η καθε μια κάτι για την χριστίνα......
αυτά.... πάω να σιδερώσω κανα ρούχο τώρα....

No comments:

Post a Comment

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails